فیزیوتراپی در کرج

درمان دردهای حاد و مزمن، مشکلات و نواقص حرکتی، عوارض جراحی ها و سکته های قلبی و مغزی

فیزیوتراپی در کرج

آسیب های عضلانی به خصوص در نواحی کمر و گردن به دلیل تغییر فعالیت های روزمره و سبک زندگی، در کنار آن استفاده از تکنولوژی های روز از جمله کامپیوتر و گوشی های همراه در حال افزایش است.

در بعضی از مواقع نیز به دلیل اتفاقات طبیعی یا به وجود آمده از جمله سالمندی، تصادفات و آسیب های ورزشی آسیب هایی در عضلات بدن به وجود می آید.

درمانی دستی در کرج

یکی از روش های نوین در درمان فیزیوتراپی در کرج و به معنای انجام مانورها و تکنیک هایی است که توسط دست فیزیوتراپیست بر روی مفاصل ستون فقرات و دست ها و پا ها برای کمک به تسریع درمان و تصحیح اختلال عملکرد آن ها اعمال می شود.

منوال تراپی روشی موثر در کاهش استرس و فشار عضلانی و درد ناشی از آسیب های ایجاد شده است و روند بهودی را تسریع می بخشد.

منوال تراپی همچنین موجب کاهش درد، بازیابی توان حرکتی و بهبود خشکی و سفتی مفاصل خواهد شد.

الکتروتراپی در کرج

در کلینیک دکتر مرجان رئوفی پور از تجهیزات حرفه ای و به روز الکتریکی برای درمان های الکتروتراپی جهت درمان استفاده می شود که به:

بهبود بازه حرکتی عضلات و مفاصل، افزایش قدرت و تقویت عضلانی در ناحیه ای خاص، افزایش جریان خون در ناحیه آسیب، بهبود سریعتر زخم ها با افزایش جریان خون در آن ناحیه، بهبود دردهای ناحیه کمر، گردن، زانو، شانه و …

مگنت تراپی در کرج

مگنت تراپی یا مغناطیس درمانی یکی از روش های درمانی ایمن و کم عارضه مورد استفاده فیزیوتراپی در کرج است که موجب تسکین درد و تسریع روند بهبودی بدن و ترمیم آسیب ها می شود.

مگنت تراپی با استفاده از امواج مغناطیسی و تاثیر بر بافت های آسیب دیده مانند استخوان، عضلات، تاندون ها و اعصاب به فرایند بهبودی و کاهش دوره بهبودی کمک زیادی می کند.

شاک ویوتراپی در کرج

شاک ویو تراپی یکی از روش های غیر تهاجمی و نوین درمانی در فیزیوتراپی در کرج است که در آن از امواج صوتی پرقدرت برای اهداف درمانی استفاده می شود.

امواج صوتی شاک ویو با انرژی بالا نیروی مکانیکی را بر بافت‌های بدن اعمال کرده و در درمان بیماری های اسکلتی – عضلانی بسیاری کاربرد دارد.

امواج شاک ویو سبب افزایش جریان خون در قسمت های آسیب دیده، تحریک بازسازی سلول ها و تسریع بهبودی و تسکین درد می شود.

درای نیدلینگ در کرج

سوزن خشک یا درای نیدلینگ یک تکنیک فیزیوتراپی در کرج است که برای درمان درد و اختلالات حرکتی مورد استفاده قرار میگیرد.

سوزن خشک به این صورت عمل می کند که بدون نیاز به انجام تزریقات و یا داروی خاصی به پوست ناحیه آسیب عضله مانند کمر، گردن، زانو و … وارد می شود.

برخلاف تصور همگان سوزن خشک با طب سوزنی تفاوت دارد و یه روش مدرن است که به صورت علمی و تحقیقاتی حمایت می شود.

ورزش درمانی در کرج

یکی از شاخه های درمان سلامتی در فیزیوتراپی در کرج است که به صورت تخصصی بر روی جلوگیری از به وجود آمدن آسیب ها و توانبخشی افراد و ورزش کاران به وضعیت و کارایی کامل به خصوص در ورزش هایی مانند بدنسازی و پرورش اندام جدا از سن و یا توانایی تمرکز دارد.

پیشگیری، تشخیص، مدیریت و درمان توانبخشی و آموزش حرفه ای از جمله کارهایی است که در ورزش درمانی انجام میگیرد.

لیزر درمانی در کرج

لیزرتراپی یا لیزر درمانی روشی برای درمان و بهبود آسیب های بافت نرم با استفاده از نور مادون قرمز است که به عنوان یکی از روش های درمانی فیزیوتراپی در کرج مورد استفاده قرار می گیرد.

در لیزر تراپی از انتشار نورهای تک رنگ با شدت بالا برای درمان آسیب اسکلتی عضلانی، شرایط مزمن و بهبود زخم های شدید استفاده می شود.

منبع نوری لیزر بر روی ناحیه پوست قرار میگیرد تا فوتوش های انرژی به بافت نرم آسیب دیده نفوذ کند و در نهایت طبق اتفاقاتی که به صورت سلولی رخ می دهد باعث بازگشت سلول ها به حالت طبیعی می شود و در نتیجه بهبود را به همراه دارد.

طب سوزنی در کرج

طب سوزنی یک روش درمانی سنتی چینی است که قدمت آن به هزاران سال پیش بر می گردد. در این روش سوزن های جامد و باریکی در نقاط خاصی از بدن وارد می شود تا موجب بهبود سلامتی فرد و درمان بیماری شود.

این روش، به تنهایی و یا همراه با سایر روش های درمانی معمول، تقریبا برای درمان همه ی انواع بیماری ها کاربرد دارد. طب سوزنی، راهی منحصر بفرد برای سلامتی و توانایی درمان طیف وسیعی از بیماری ها از جمله علت گردن درد و … را ارائه می دهد.

بیماری های اسکلتی – عضلانی سردرد، بیماری صبحگاهی و سیاتیک تنها چند نمونه از بیماری هایی است که به طور موثر درمان می شوند.