کلینیک درمان دردهای لگنی در کرج

تشخیص و درمان بیماری های بافت، اعصاب و ماهیچه ها در ناحیه لگن

درد استخوان لگن

بسیاری از افراد درد لگن را تجربه کردند. لگن شما بزرگترین توپی و مفصل سوکت در بدن است، که به به فرد اجازه محدوده حرکتی گسترده ای را می‌دهد. هر زمان که حرکت کرده از این مفصل استفاده می‌کنید.  برای محافظت و درمان دردهای لگنی در کرج از این مفصل ، لایه‌ای از غضروف بین استخوان ها وجود دارد، که به محافظت از ضربه و جلوگیری از اصطکاک کمک می‌کند. درد لگن و درمان بدون جراحی

علی رغم دوام این مفصل، محدوده گسترده حرکتی و این حقیقت که فشار و وزن زیادی را تحمل می‌کند، باعث می‌شود که به آسانی دچار آسیب شود. این اتفاق از طریق آسیب یا فرسایش رخ می دهد. کلینیک نوار عصب و عضله

علت درد لگن چیست؟

درد لگن که شامل هر نوع دردی است که در مفصل لگن، ران یا کشاله ران رخ می‌دهد، می‌تواند ناشی از مسائل مختلف گسترده ای باشد. آسیب ها، مشکلات مزمن ، کاهش جریان خون، و بالا رفتن سن، همگی می‌تواند منجر به درد در اطراف لگن شود. کلینیک درمان زانو درد

درد لگن ممکن است نشانه مشکل مهم دیگری در پایین ستون فقرات باشد. این نوع از ناراحتی ممکن است همراه با خشکی یا محدود شدن حرکات باشد، و ممکن است با فعالیت یا هنگامی که روی ناحیه آسیب دیده دراز کشیده‌اید، بدتر شود. دکتر مرجان رئوفی پور

علت و شرایط درد عادی لگن: درد لگن ناشی از آسیب یا ضربه به لگن، بیماری بورسیت، آرتروز، التهاب تاندون لگن، سیاتیک، قوز کمر

علائم اختلال لگن

لگن یک مفصل پیچیده ساخته شده از استخوان، غضروف ، رباط‌ها ، عضله و مایع لغزنده است. کلینیک درمان دیسک کمر در نتیجه علائم اختلال لگن براساس علت این اختلال و بخشی از مفصل لگن که باعث ایجاد مشکل شده و درمان دردهای لگنی در کرج، متفاوت است. فیزیوتراپی در کرج علائم شایع اختلال لگن شامل:

• درد در لگن
  • لنگیدن
  • کاهش حرکت مفصل لگن
  • درد رجوعی (ممکن است در ساق پا احساس شود)
  • شکی عضله
  • درد در ساق پا هنگامی که به پا فشار وارد می‌شود.

تشخیص اختلالات لگن

پزشک معاینات فیزیکی و آزمایشات تصویربرداری انجام داده تا علت را تشخیص دهد. معاینات بصری ساده لگن ممکن است ناهنجاری یا آسیب را آشکار کند. پزشک اغلب پای شما را در جهات مختلف حرکت داده تا سختی، حس پرش یا درد را مشخص کند. کلینیک دردهای اسکلتی و عضلانی اینکار می‌تواند منبع مشکلات لگن را نشان دهد. با این حال، آزمایشات بیشتری ممکن است برای تایید تشخیص لازم باشد. کلینیک درمان دردهای اسکلتی و عضلانی در کرج

آزمایشات تصویربرداری (اشعه ایکس، اولتراسوند، اسکن استخوانی، تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (MRI)، آرتروگرام)

بافت برداری استخوان (برسی ناهنجاری‌های استخوان و بافت های اطراف آن)

درمان دردهای لگن در کرج

برای درمان دردهای لگنی در کرج ابتدا با استفاده از معاینات دقیق به ارزیابی میزان آسیب وارده به ساختمان های اطراف مفصل مانند ماهیچه ها و بررسی وجود درد های ارجاعی پرداخته می شود و در صورت نیاز آزمایشات خون و تصویر برداری از مفصل درخواست می گردد. کلینیک درمان دیسک کمر در کرج

سپس با ارائه برنامه درمان دردهای لگنی در کرج اثر بخش و پیشرفته با رویکرد پلکانی یعنی شروع درمان با روش های درمانی ساده مانند دارو، ورزش و فیزیوتراپی و سپس متدهای پیشرفته مانند انواع تزریق ها ازجمله اوزون، استروئید و PRP به شما در غلبه به این بیماری کمک می‌ شود.